Green

Selasa, 6 September 2011

Rasa Serba Salah Pada 'Si Dia'

Hari demi hari rasa macam makin susah jer nak lupakan si dia.. entah lah kenapa aq selalu teringatkan si dia... Dan semakin hari aq rasa serba salah sangat pada si dia sebab dier masih mengharapkan aq mesej dier seperti dulu setiap hari tanpa berselang hari.. Aq bukan tak nak sms dier cuma aq terpaksa demi untuk melupakan cinta aq pd die walaupun setiap saat aq harap sangat dier sms aq walaupun tiapkali dier sms aq akan bagi alasan mintak maaf x leh layan die... Padahal aq rindu sangat kat dier.. Aq rasa kesian giler kat dier aq buat macam ni kat die.. Die sms aq bg alasan palsu, dier call aq x angkat, dulu aq mengharap sgt dpt bergayut sakan dgn dier.. tapi skrg lain.. aq tahu aq hanya kekasih gelapnya.. skrg die dah ada bf, aq mcm x boleh terima kenyataan tuh.. itu lah punya sebab aq x layan dier skrg demi utk lupakan perasaan aq pada dier yg sudah berpunya.. dier x tahu apa perasaan aq bila dier sms aq .. aq rasa bahagia sgt kalau dpt sms dr dier.. tapi dier x tahu time aq sedang berbalas msg dgn die betapa cemburunye aq pd dier... dier dh ada bf tu jer dlm otak aq.. cemburu sgt6... geram pun ader... tapi aq redha jep dan teros mengharap dpt hilangkan perasaan cinta aq pd die scpat mungkin agar aq dpt sms dier macam dulu tp dlm keadaan aq dh boleh trima die hanya sekadar my bff... Maafkan aq x dapat nk layan kau mcm dulu walaupun aq pun mengharap begitu tapi terpaksa... Bukan mirul mintak atau sengaja nak buat semua ni kt u tp terpaksa kalau tak nati u akan terus menjadi kekasih gelap mirul.. Maafkan mierul..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

My JukeBox

Loading...