Green

Khamis, 4 September 2014

Bila "hai" tak reply bila bagi "salam" pun tak reply


Wahai NASKA.. Jangan sampai saya anggap awak macam ni.. Saya tak suka nak cakap mcm ni awak pun mesti tak suka kan.. Nanti awak jugak yang terasa hati.. Hurm...




"Bila 'hai' tak reply bila bagi 'salam' pun tak reply.. oh ye saya lupa awk hanya perlu saya bila awak rindu, sedih, bosan dan bila awak ada masalah.."'





  

3 ulasan:

  1. Be the smart kid in class who know all the answers.Start studying here
    http://www.kidsfront.com/

    BalasPadam

My JukeBox

Loading...